perjantai 8. tammikuuta 2016

ABC of life

Ihanainen Serenity heitti haasteella (kauan sitten), pöspös!

Elämäni aakkoset.

A: Atte. Tartteeko selittää?
B: (in a) Big, big way I am really small.
C: California baby! Siitä on jo kaksi vuotta, jestas.
D: Days on paras biisi.
E: Eximia cum laude apporbatur. Sen kirjoitin ylioppilaskirjoituksissa psykologiassa ja terveystiedossa.
F: F-pentue. En malta odottaa.
G: Gastronomia liittyy hyvään ruokaan. Tykkään hyvästä ruuasta.
H: Höpökin osaan olla. Ja hihittää paljon.
I: Itsetunnon huonous nousee yhä pintaan usein.
J: Jääkiekko on kivaa katseltavaa. Joskus saatan huutaa kovaa.
K: Kaakao on namia. Namnam.
L: Laulaa laulaa laulaa, tahdon.
M: Minni. Ikävä on ikuinen.
N: Nastola 4ever!
O: Osaka oli hieno ja kiva.
P: Polar bear Svensson. Mun unikaveri jo vuodesta.... en muista.
Q: Qllanmuru on mun mussukka.
R: Rasmus.
S: Sosionomi olen ma.
T: Tatuoinnit. Haluan lisää. Kaksi vain on.
U: Urputtaja. Joskus olen.
V: Vauva. Sellaisen haluan.
W: www.mawwipam.blogspot.com
X: Xboxia en ole koskaan kokeillutkaan, mutta vuoden verran olen omistanut ps3:n.
Y: Yhyy, kun on välillä yksinäistä.
Z: Zzzz on kiva asia, joskus liiankin kiva.
Å: Åbo elikkäs Turku. Vaikka en enää siellä asukaan. Kivenheiton päässä on se.
Ä: Äiti on paras.
Ö: Öisin valvon valitettavan pitkään, kun uni ei vain tule.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails