perjantai 12. syyskuuta 2014

Kynsikysymyksiä miehelle.

Joissakin blogeissa on näkynyt nyt tämmöistä, että mieheltä pitäisi kysellä kynsilakkaharrastukseen liittyviä asioita. No minä, minä! Jotain kopioituja ja jotain omaa.

1. Mitä tarkoittaa skittlette?
- No karkki! (Sanoin kyllä että kynsilakkaharrastukseen liittyviä kysymyksiä, mutta... :D )

2. Mitä ovat jelly, creme, glitter, ja shimmer?
- Karkkii ja kimallet.

3. Luettele kolme eri kynsilakkamerkkiä, jotka tiedät?
- *levittää käsiään* Emmää tiedä ainuttakaan!

4. Luettele kolme eri kynsilakan nimeä jotka muistat?
- Emmä tiedä semmosiakaa. (Haluuksä veikata?) En.

5. Millä välineellä on kaikkein "turvallisinta" lyhentää kynsiä?
- Kynsisakset.

6. Millä kotoa löytyvillä tarvikkeilla kynsiä voi koristella?
- *miettii pitkään* Paperi... *miettii pitkään* Sivellin?

7. Mitä eroa on kynsien lakkauksella ja geelilakkauksella?
- Geeni?? *katsoo epäluuloisesti* Voisin veikata et geeli pysyy kauemmin ja siihen voi kiinnittää erilaisia asioita.

8. Minkälaiset ovat rakennekynnet ja kuinka ne tehdään?
- No jotai.... Kynsien lisäosia, mitkä vaan liimatan kiinni sormeen. Tai kynteen siis.

9. Kuinka monta kynsilakkaa minä omistan ja missä säilytän niitä?
- Liian monta! Jossai laatikos, mikä on olohuonees. 500. Tuhat. Miljoonaa. Ehkä jos realistisesti... 235? (Oikea luku isompi kuin 350)

10. Kuinka kauan minulla menee kynsien lakkaamiseen?
- Kauan. Puol tuntii.

11. Mikä on minun ärsyttävin kynsiin liittyvä tapa?
- Sä rapsutat niit kaikkialle.

12. Minkä kynsilakkamerkin kauppaan minä halusin Lontoossa? Millainen kauppa oli?
- *Pudistelee päätään* Se oli varmaan joku Beauty nails -niminen. Ja se oli kynsilakkapullo. Pinkki, sisältä.

2 kommenttia:

Related Posts with Thumbnails