maanantai 1. huhtikuuta 2013

10km / 1:04:54 ja ilmoitus!

Huh, muutaman päivän kipeilyjen jälkeen olen päässyt taas viimein lenkille. Lauantaina reipas kävelylenkki, eilen 6km reipasta hölkkää, ja tänään sitten suunnittelin kympin lenkin. Muutaman lyhkäsen kävelytauon pidin, mutta ehkä se on ihan sallittua :D Aikaa meni pikkasen reilu tunti, ja olen aika tyytyväinen tähän. Vauhti oli kuitenkin aika reipasta, ja kilometrivauhti oli 6:29. Muut lenkit on menneet siinä 6:30-6:45 kilometrivauhtiin, niin aika hyvin oli vauhtia kävelyistä huolimatta! Aika reippaasti kyllä juoksinkin välillä. Heh, huomasin jossain vaiheessa, että kun piti sohlata 40 minuutin juoksun jälkeen puhelimessa soiva albumi uudestaan alusta soimaan, niin pienen häiriön jälkeen tuli taas paljon uutta puhtia! Sen olen huomannut, että kun ajatukset harhailee jossain, niin väsymystä ei edes huomaa... Hahaa...

Nyt on kivat rakot parissa varpaassa... Nyt joku sponssaamaan mulle hyvät juoksuvaatteet ja -kengät! ;)

Ps. Vielä semmoinen ilmoitusluontoinen asia, että ajattelin liittyä kirkkoon. Oon kuitenkin niin perinteinen ihminen, että haluan kirkkohäät valkoisine mekkoineen ja papin siunauksineen, ja myöhemmin sitten lasten tullen pitää pienokaisillekin ristiäiset. Ei malttaisi odottaa :) ♥

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä suurempi kysymys on: uskotko Jumalaan?
    Tekopyhyyttä on minusta juosta kirkkoon juhlien perässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mutta noissa juhlissa syödään silliä ja juodaan kuravettä. ;)

      Poista

Related Posts with Thumbnails