tiistai 20. marraskuuta 2012

Meikkiä naamaan ja kynnet kuntoon, kerrankin?

Insanity intoutti minut ostamaan Seppälästä Wet and Wildin luomiväripaletin. Hänen tapaansa myös minä olen hyvin skeptinen markettiluomivärien pigmenttisyydestä... Olen paljon miettinyt, että sitten kun olen joskus rikas, niin ostan Make up storen luomivärejä (n16e), koska ne ovat ainakin kädelle kokeiltaessa olleet niin ihanan pigmenttisiä. Ulkomailta en ole vielä ruvennut luomivärejä tilailemaan, mutta on nyt noita joitain, mitä tulee käytettyä.

Vielä viime viikolla väsätyt kynnet, pikkasen kuluneet jo kuvausvaiheessa. En ole vaan pitkään aikaan kynsikuvia laittanut.

Wet and Wildin Spoiled Brat -paletti

...ja muut usein käyttämäni meikit. Puuteri, luomivärit, kajalit (musta ja valkoinen), L´Orealin Volume million lashes -ripsari, Dermosilin consealer&primer, ja Lumenen meikkivoide.

Naked! Useissa blogeissa nyt nakunaamoja postailtu viime päivinä. Kuljen melko paljonkin meikkiä, koska en sitä koe tarvitsevani, mulla on aika hyvä iho. Meikkivoiteella en läträä.

Sitten niihin meikkeihin. Mikään meikkitaiteilija en tosiaan ole. Enkä kuvankäsittelijä.
Mutta tosiaan, tosi kiva pigmentti! Wettiksellä näitä paletteja on sitten muutama myynnissä.




Seuraavat Models ownin luomiväreillä.

Näyttää melko tarkalta rajalta, vaikka ei se ole... :D


Tässähän ei sitten tietty ole kuvaa sellaisesta meikistä, mitä yleensä käytän.... :D Useimmiten se on H&M:ltä ostettu ruskeasävyinen paletti, jota käytän.

Ehkä jätän nämä meikkailut sitten ihan meikkibloggareille! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails