maanantai 19. maaliskuuta 2012

London! + the beginning of week 3...

Weekend.... Pe-iltana hengailua ja Mario Kartia Kayleigh'n, Abbyn ja Abbyn siskon kanssa. ^^

Lauantaina London calling. <3
....mut ei se ollut niin ihmeellinen. "Se jokin" siitä puuttui. Hienoja nähtävyyksiä ja silleen, mut kuitenkin. Ehkä se oli se huono sää? Tai jotain... Ehkä seuraavalla kerralla voisi mennä shoppailemaan ja löytää parhaat shoppailupaikat, ja sitten seuraavalla kerralla kunnon turistikierrokselle, kulkea niillä busseilla yms. Nyt tuli kierrettyä muutama paikka kävellen, mm. Buckingham palace, Big Ben ja London eye tuli nähtyä ulkoa. Niin ja tietty Laituri yhdeksän ja kolme neljännestä. 8) Pitää kyllä päästä ehdottomasti vielä Harry Potter -paikat näkemään, ja esim Madame Tussauds ja Thames risteillen.

Big Benin pällistelyn jälkeen lähdettiin pikkuhiljaa metrolla takaisin King's crossille. Sieltä sitten päätettiin etsiä joku pubi. Se mihin eka päädyttiin, haisi kuselle, mutta silti me jäätiin sinne yksille. Joku urheilubaari, ja siellä oli lähinnä miehiä. Seuraavaksi mentiin O'neillsiin, jo aiemmin oltiin katottu että tuolla vois olla hyvä meininki, mut säästettiin myöhemmälle. Toi tais ehkä olla jopa mun päivän kohokohta, oli nääs St. Patrick's Day, ja tunnelma sen mukainen. 8) Paikassa oli soittamassa joku duetto, kaksi miestä (ja myös nämä sitten Tiia luovutti minulle). Ensin kateltiin kauempaa, ja sitten, kun oltiin saatu juotua sen verran ettei enää läikkynyt yli (minä join Früli-nimistä mansikkaolutta.... :D Se oli hyvää.), mentiin lähemmäs esiintyjiä. Lopulta oltiinkin, tai siis minä olin, ihan siinä edessä jamittelemassa! Grr, se blondi iski mulle silmää. Ja hah, yhdessä kohtaa se tummempi soittaja sanoi välispiikkinä, että sekin tahtoo hatun, niin mun takaa jopu heppu sitten ottaa mun hatun mun päästä ja ojentaa sen sinne esiintyjille. : DD Thanks a lot, mate! No sain minä sen sitten onneksi takaisin. :') Ei vaan ehkä ollut ihan niin irlantilainen hattu kuin muilla.
Njoo, siellä oli hyvä meininki. Harmitti vähän kun lähdettiin aika ajoissa, siellä vaan joku heppu alkoi lähennellä Tiiaa (sama btw kun sen hatun ojensi lavalle).

Ps. Arvatkaa kellä on lippu Rasmuksen keikalle Lontoossa. ♥


Ensin muutama kuva Cambridgesta...
Suklaata!

Sushia!

@ The Regal

@ The Revolution. Nam.


Lontoo:



To Hogwarts!

King's Cross

@ Buckinham Palace






Big Ben

London eye

@ O'neills... ja mansikkaolut. :D


...mun hattu. :D



Ja kolmas työviikko käynnistyi. :) Käytiin aamupäivästä Roystonissa, vähän isompi paikka kuin Meldreth, pienempi kuitenkin kuin Letchworth. Mukavan oloinen paikka, pari kivaa pubiakin siellä kuulemma on, ja isompi kauppa, varmasti tulee käytyä. :) 
Iltapäivästä pääsin mun "bff":n musiikkiterapiaa seuraamaan! Se oli niiin siistiä. Jotain tollasta haluaisin tehdä itekin... Poika hymyili paljon ja käytti ääntään kun terapeutti soitti mm. pianoa ja viulua, ja sai itse helposti tartuttavan "helistimen". Ja voi sitä riemua.♥ Ihanaa. Pääsen tekemään tän oppilaan kohdalla "case studya", eli seurailen ensin, että mitkä menetelmät ja tavat työskennellä hänen kanssaan toimivat paremmin ja mitkä huonommin, ja näitä voidaan sitten ihan oikeasti käyttää hänen kohdallaan, jos keksinkin jotain uutta. :D Mutta tästä tulee varmasti tosi mielenkiintoista, kun oon nyt jo saavuttanut jonkinlaisen yhteyden häneen, niin tykkään kovasti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails