perjantai 23. maaliskuuta 2012

Day by day, week by week...

Kolmas viikko ohi! Jestas. Joko me ollaan oltu täällä niin pitkään.

Ja tämäkin viikko on ollut oikein jees. :) Tiistaina luokassa näyteltiin Jaakko ja pavunvarsi, heh... :D Oli kovat paineet, kun olin vastuussa itse päähenkilöstä. Ja taas sai todistaa mun kultapoikani musikaalisuutta, kun ehdin tuoda sen eteen kaksi eri soitinta, niin tää nappaa toisen heti käteensä! Hyvähyvä^^ Ja parina päivänä oli David Jacksonin soundbeam-sessio.  Tässä videota asiasta:

Hieno ja jännä laite. Ja tuo David on kyllä hauska heppu, meinasi laittaa minut laulamaan Maamme-laulua jne. :D Ja kun soitettiin tunnin aikana Coldplayn Fix you -biisiä, ja minä osasin laulaa sitä kertosäettä kun muut ei laulaneet, niin sain pointsit kotiin siitä. :DD
Muutama kuva setistä:






Eilinen oli taas keilaamista, keinumista ja pöytäkrikettiä... Ja koko päivä mun bff:n kanssa, yay! :D

Ja tänään oli Sport relief -tapahtuma! Liikuntaan liittyvä hyväntekeväisyysjuttu siis. :p Meidän luokka leipoi taas myytäviä, mut ite olin kolmosluokan kanssa. Pääsin olemaan kahden hyvin hauskan pojan kanssa, toinen varsinkin on melkoinen persoona... Ihana :D <3 Mentiin vierailemaan Willy Wonkan suklaatehtaaseen. ;) Ja noustiin hissillä pilvien ylle. Ja kaikkea. Jännää oli.
Ruokatunnilla etsittiin meille sitten hienot asut mailin lenkkiä varten... :D Ite kyhäsin verkkokankaasta itselleni tutun, ja löytämääni jääkiekkokypärään askartelin Suomen lipun. :D Olin kyllä harvinaisen tyylikäs. Ja sitten mentiin koko koulun voimin ympäri koulun aluetta neljä kertaa, noin mailin verran. Tuli pikkasen kuuma siinä, varmaan ainakin melkein 20 astetta lämmintä oli tänään! Puhhuh.

Hitsi miten noihin oppilaisiin kiintyy, oli hirveä ikävä heti kun olin toisen luokan kanssa. :D Ja mun kaks kultapoikaani olivat melkein koko päivän muualla, tulivat iltapäivästä vaan kääntymään luokassa. Heti, kun huomasin että ne tuli, niin olin silleen "Ooi, nyt ne tuli takaisin, jee, hei vaan, onko ollut kiva päivä, oli jo ikävä!<3" Heh. :D



Tämä viikonloppu ollaan näillä näkymin vaan täällä Meldrethissä, ellei jotain muuta ilmaannu. :p

1 kommentti:

  1. Vähän oon kade tosta hauskanpidosta ja matkasta. :D Mutt heitän sinua blogihaasteella!

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails