perjantai 30. syyskuuta 2011

115 faktaa

Joskus kesällä Ninnu haasteli minut tähän. Ehkäpä saisin nyt kokoon näitä faktoja!
Ja pistetääs haastetta eteenpäin: jozNinaCrayon ja Sonne - teiltä olis kiva saada tämmöstä myös! :)

1. Toinen nimeni on Helena.
2. Minulla on yksi sisko.
3. ...ja kolme veljeä.
4. Tällä hetkellä olen yksinkertainen (:D) täti.
5. Olen 20-vuotias.
6. Minulla on synttärit 7.2.
7. ...joka on sama kuin tyttöystäväni syntymäpäivä.
8. ...siis kyllä, seurustelen
9. ...ensimmäisen tyttöystäväni kanssa
10. ...eli oon saletisti homo.
11. Edellinen fakta oli vain 50% totta.
12. Olen ollut facebookissa joulukuusta 2008.
13. ...ja irc-galleria vuodesta 2006.....
14. Löydät minut myös google+:sta!
15. Kiroan läppäriäni, sillä se sammahti juuri itsestään, eikä ole eka kerta.
16. Protu ♥
17. Olen siis ollut oman leirini lisäksi kahdesti apparina ja kerran ohjaajana.
18. Protu on muuttanut minua pelkästään hyvään suuntaan!
19. Sen taitaa tehdä myös uusi harrastukseni improteatteri
20. johon ajauduin maanantaina Susi-improryhmän mukana ♥
21. Katson Salkkareita tälläkin hetkellä!
22. Oikea silmäni on -3.0,
23. ja vasen -2.75.
24. Halusin joskus kirjailijaksi.
25. Tosin vieläkin haaveilen siitä, että vielä joskus voisin kirjoittaa oikean kirjan...
26. Siksi NaNoWriMo onkin tärkeä event minulle!
27. Tykkään pelata Warcraftia.
28. ...mutta mikään ei voita Final Fantasyja.
29. Tällä hetkellä kirjoista työn alla on "Metsästä tuli syöjätär"
30. ...sekä "Harry Potter and the Order of the Phoenix".
31. Vuosi ja kolme kuukautta sitten lainasin kirjastosta Harry Potter and the Philosopher's Stonen ajatuksella, että lukisin kaikki HP:t englanniksi ennen kuin viimeisen elokuvan ensimmäinen osa tulee leffateattereihin.
32. Epäonnistuin.
33. Blogini täyttää joulukuussa 2v!
34. Minua ärsyttää suunnattomasti kun minua ei uskota.
35. ...ja se, kun joku kyselee monella erillisellä tekstarilla peräkkäin asioita, jotka liittyvät toisiinsa, ja joihin joudun vastaamaan useammalla tekstarilla koska uudet kysymykset tulevat aina oman vastaukseni edelliseen kysymykseen jälkeen, koska minulla ei ole tekstariliittymää koska dna on tyhmä.
36. Toisinaan saan tyhmiä ajatusahdistuskohtauksia siitä, miltä näytän muille ihmisille ulkoisesti ja sosiaalisesti.
37. Olen puolen vuoden aikana ollut onnellisempi kuin puoleentoista vuoteen.
38. Siihen liittyy mm. se, etten tällä hetkellä muista, koska viimeksi itkin!
39. ...koska vuosi sitten itkin poikkeuksetta viikoittain.
40. Olen ollut krapulassa yhden käden sormilla laskettavan määrän.
41. Sekin riittäisi, että pari kolme sormea amputoitaisiin.
42. Minun pitäisi siivota, mutta kirjoitan blogia.
43. Gleen Kurt on ihana! ♥
44. Tällä viikolla olen koulussa kahtena päivänä.
45. Todellisuudessa koulua olisi myös torstaina...
46. ...mutta en viitsi mennä sinne,
47. koska totsun mukaan päivä (3h) vaikutti aika vähäpätöiseltä,
48. ja näin voin mennä Nastolaan kuukauden jälkeen mm katsomaan Elsaa. ♥
49. Haluan koiran. ;____;
50. Täykkärien uudet jaksot 17.10. alkaen !!!
51. Tykkään myös Greyn anatomiasta, josta minulla on 5 kautta dvd-bokseja.
52. Täykkäreistä on toistaiseksi vain ensimmäinen kausi.
53. Haluaisin Pasilan kaudet dvd:llä.
54. Lempibändini on THE RASMUS.
55. Se oli varmasti yllätys kaikille.
56. Olen nähnyt ne alle 10 kertaa livenä. :(
57. Toisena tulee Mew.
58. Jota en ole nähnyt livenä. :(
59. Tykkään myös mm. PMMP:stä,
60. Alexander Rybakista,
61. ja Maroon5:stä.
62. Ne on marraskuussa Suomessa, ja haluaisin mennä sinne, mutta se maksaa enkä viitsis yksin mennä.
63. ...joten elättelen toivetta että esim Voice järjestäisi jonkun kilpailun sitä keikkaa koskien.
64. Olen voittanut kaikenlaista kaikenlaisissa kilpailuissa.
65. Olen värjännyt hiukseni mustiksi,
66. punaisiksi,
67. kuparin värisiksi,
68. mahonginruskeiksi,
69. vaaleiksi,
70. violeteiksi,
71. ja sinisiksi. Ainakin.
72. Haluaisin kasvattaa hiuksia, mutta en malta.
73. ...koska lyhyet hiukset on vaan niin kivat ja kätsyt.
74. Sain juuri sydänkohtauksen, koska firefox halusi päivittää itsensä, ja kun avasin tämän sivun uudestaan, tässä näkyi vain 14 kirjoitettua kohtaan. Onneksi asia korjaantui kun avasin tämän muokkaustilan uudestaan. Huuuhhh.
75. Oon ollu telkkarissa!
76. Ainaki kaks kertaa!!
77. Oisin tänään voinut tienata 60e jos oisin ollu reipas ja vastannut työkutsuun, mut olin aamulla niin tättärää kun heräsin työviestiin, et 40 minuuttia valmistautumiseen ja työpaikalle selviämiseen ei ois riittänyt. Nyt harmittaa, etten varmuuden vuoksi laittanut herätyskelloa kahdeksaksi soimaan. Oli siis koulusta vapaapäivä. No, on noita vapaapäiviä viikolla onneksi tulossa vielä.
78. Haluaisin oikeesti Big Brotheriin.
79. Mistä päättelit että katson sitä nyt?
80. Viimeisen 5,5 vuoden aikana olen ollut sinkkuna vain reilun vuoden.
81. Minusta se on aika hassua, koska en pidä itseäni mitenkään järin ihmeellisenä tyyppinä, varsinkin jos vertaa kavereihin.
82. Pina Colada ♥
83. Haluaisin itse tehdä ihania drinkkejä, mutta siihen pitäisi olla välineet ja viinakset.
84. Oon improryhmä Kolinan bändärifanityttö.
85. Huokaisin äsken suuresti helpotuksesta, kun Sara laittoi äsken viestiä että me mennäänkin huomenna kouluun kymmeneksi. Huuuhhh. (Eikä kahdeksaksi.) Ois vituttanu.
86. Opiskelen Hämeen ammattikorkeakoulussa,
87. sosionomiksi,
88. toista vuotta,
89. ja olen myös tuutor :3
90. ..joka olin myös lukiossa (ja tukioppilas yläasteella).
91. Siitä ei vain pääse irti.
92. Yo-rivini on EEMMMCB.
93. Oon lihonu :((
94. Tein äsken fruitieta ja se on tosi hyvää.
95. Haluaisin tanssia.
96. Harrastin joskus yläasteella vuoden vatsatanssia.
97. Ja vuoden futista.
98. Olen suudellut tänä vuonna ainakin kahdeksaa ihmistä! : D
99. Oon cossannut MUCCun laulajaa Tatsuroa pari kertaa 8)
100. Haluaisin keksiä jonkun netti-ilmiön, lol.
101. Pitäis olla vähän ahkerampi...
102. Pitäisi ehkä stressata enemmän, jotta edellinen kohta toteutuisi?
103. Oon vähän sekasin siitä että mikä päivä on, koska en ollut tänään tai eilen koulussa!
104. Huomenna meen takaisin Hämeenlinnaan ja saan rakkaani sinne, edes yhdeksi yöksi... ♥
105. Ikävöin, mutta koitan olla ruikuttamatta.
106. En ole koskaan maistanut tupakkaa!
107. Mulla on 508 fb-kaveria.
108. ...osa niistä on randomeja Rasmus-faneja, jotka lisäs mut kaveriksi Voice-vierailuni jälkeen, kun pistin kuvia Rasmus- ja Lauri-sivuille.
109. Suuri osa on myös sukulaisia ja protututtuja.
110. Haluaisin että tällä blogilla olisi joku selkeä teema, mutta kun en ole erikoistunut mihinkään yhteen juttuun, enkä haluakaan, niin se on nyt sitten tällainen.
111. En ole koskaan juonut energiajuomia.
112. Minulla on reilu 70 kynsilakkaa, ei tuplakappaleita!
113. Haluan Welsh corgi pembroken.
114. Ja rescue-koiran jostain.
115. Rakastan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails