tiistai 28. syyskuuta 2010

Zumba! - itsetunnon koh.... laskija.

Ensiksi jotain mukavaa:
Playing with the polish järjestää blogin synttäriarvonnan ja siihen minäkin olen osallistumassa.

Mutta asiaan. Ei taida zumba kuitenkaan olla minun juttu, tai ainakaan tämänpäiväisen ohjaajan vetämänä. Olin siis zumbassa toista kertaa. No, ainakin tuli selvyys siihen, etten ole sitä kymppikorttia hankkimassa.

Taidan olla liian perfektionisti musiikkiin liikkumisen suhteen: yleensä aerobicissa, jumpissa ja tansseissa olen ollut hyvä, osannut liikkeet ja on ollut mukavaa! Mutta zumbassa tänään ei ollut tosiaankaan hauskaa. Oikeastaan minua alkoi ahdistaa siellä, oli jokseenkin epämiellyttävä olo. En sitten tiedä, millaista alkuperäinen zumba on, mutta tämän ohjaajan tunnilla en tuntenut oloani mukavaksi, kuten yleensä liikkuessa. Liikkeet menivät nopeasti, jotakin liikettä tehtiin kahdesti ja sitten mentiin seuraavaan liikkeeseen, ja taisinpa olla pihalla ja tehdä väärin suurimman osan tunnista. Lisäksi siellä oli ahdasta.
Ehkä näissäkin jutuissa pitäisi olla huumorilla mukana, mutta tänään sitä minulle ei sattunut mukaan. Tahdon vain pärjätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails