lauantai 7. elokuuta 2010

En tee näitä yleensä, mutta tämä on ihan mukavaa pohdintaa.

10 vuotta sitten minä...
1. Olin 9-vuotias.
2. En tuntenut kovin paljon ihmisiä.
3. Minulla oli 1 paras ystävä.

5 vuotta sitten minä...
1. Olin yläasteella.
2. Olin koulukiusattu.
3. En ollut vielä seurustellut.

3 vuotta sitten minä...
1. Olin sinkku!
2. Olin aloittamassa lukiota.
3. Manasin miehet alimpaan helvettiin.

Vuosi sitten minä...
1. Luin ylioppilaskirjoituksiin.
2. Vietin kesäni kohokohtaa ihanalla protuleirillä!
3. Olin sivarileski.

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen odottanut koulun alkua kovasti.
2. Postini on kulkenut Nastolaan.
3.

Eilen minä...
1. Olin töissä.
2. Olin aamukänkkäränkkä!
3. Leikkautin hiukseni Tuomaksella!

Tänään minä...
1. Olen viettänyt vapaapäivää.
2. Olen lukenut ekan Harry Potterin englanniksi loppuun.
3. Olen käynyt päiväkodin pihalla keinumassa.

Huomenna...
1. Menen töihin.
2. Saatan pyöräillä 20 km (sinne töihin).
3. Saatan ostaa ehkä irttareita, tekee mieli.

(Lisätään vielä oma: )
Loppuvuonna vielä...
1. Otan tatuoinnin.
2. Muutan virallisesti pois kotoa ja yhteen mieheni kanssa.
3. Aion olla innokas sosionomiopiskelija.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails