perjantai 22. tammikuuta 2010

Tähänkö sitä ollaan menty?

Kun ajattelee asioita vuosi takaperin, ihmisiä silloin, niin en kyllä odottanut että tämä olisi tällaista. No joo. Mikä se enää on kun enää ei edes vastata toisen tervehdykseen vaan tuijotetaan? Ja kun toiselle ei enää uskalla puhua, kun sieltä vastaukseksi tulee useammallekin ihmiselle lähinnä vittuilua?
Jaahas.
No, minä en välitä nyt, koska nyt minulla on hyvä fiilis, tutustumassa pariinkin kivaan ihmiseen joiden kanssa voisi kenties peräti jutella asioista molemmin puolin, enkä minä niitä ihmisiä aio torjua, jotta he tietävät että minulle voi puhua ja minä kuuntelen. Ja joille minäkin voisin puhua, ilman että minut torjutaan.
JA koska minun ihana pullanmuruni tulee tänään tänne uusien hiustensa kera! <3

Ja muuta sitten. No, viikko jäljellä tavallista koulua. Ihan oikeasti. Koko lukiosta. Ensi viikko koulussa, seuraavalla viikolla pari päivää koulussa koeviikon takia, sitten onkin potkiaiset ja penkkarit ja abiristeily ja kaikki. Ja ylppärit. Ja huhtikuu? No, huhtikuu on tyhjä. Mitähän siellä sitten? Ainakin kouluihin hakemista ja sellaista. Hurjaa. Minä olen jo iso tyttö!
Ja kesäkuun alussa painetaan sitten lakki päähän. Hihi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails